We werken vooral met ZZP’ers en kleine MKB’ers in allerlei branches, van bouw tot creatieve sector. Als je binnen 50 km van Almere zit, staan we voor je klaar!
Wat kost een boekhouder bij Logica & Partners?
We werken met vaste, transparante prijzen. Bekijk hiervoor onze tarieven pagina. Heb je een specifieke behoefte? Neem dan contact op voor een offerte op maat.
Doen jullie ook belastingaangiftes?
Jazeker! We verzorgen alle soorten belastingaangiftes, zoals inkomstenbelasting (IB), BTW (omzetbelasting), vennootschapsbelasting (VPB), aangiftes loonbelastingen en meer.
Wat maakt jullie anders dan andere boekhouders?
We bieden alles onder één dak: boekhouding, fiscaal advies, loonadministratie en meer, met 35+ jaar ervaring en een persoonlijke aanpak ben je bij ons gegarandeerd van een goede partner.
Kan ik mijn bonnetjes digitaal aanleveren?
Ja, met onze handige APP scan en verstuur je bonnetjes en facturen in een paar seconden, super makkelijk! De rest regelen wij voor je.
Helpen jullie ook met het kiezen van een rechtsvorm?
Absoluut, we adviseren je over de beste rechtsvorm voor jouw situatie, zoals een eenmanszaak, BV of VOF.
Hoe snel kan ik starten met jullie diensten?
Meestal kun je binnen een week beginnen. Neem contact op voor een gratis afspraak, dan plannen we een kennismaking en als het dan voor jou goed voelt om een volgende stap te zetten, regelen we daarna alles.
Doen jullie ook loonadministratie?
Ja, we verzorgen je complete loonadministratie, van salarisstroken tot aangiftes loonbelastingen, zodat jij je geen zorgen hoeft te maken.
Wat gebeurt er als ik een deadline mis voor een aangifte?
Als je een deadline mist voor een belastingaangifte dan krijg je meestal een boete en dan zal de belastingdienst een aanname doen en op basis van die aanname je een aanslag opleggen. Heb je je belastingaangiftes aan ons uitbesteed, dan heb je hier geen zorgen om, want wij houden jouw deadlines in de gaten en zorgen dat alles op tijd wordt ingediend.
Wat kan ik doen om minder belasting te betalen?
Breng je administratie en boekhouding bij ons onder en wij kijken direct voor je naar alle mogelijke aftrekposten en fiscale voordelen waar je recht ophebt. Vervolgens vragen wij deze aan of verwerken wij deze in je boekhouding en belastingaangiften, zodat jij zo min mogelijk belasting betaalt.
Hoe vaak moet ik contact hebben met jullie?
Zo vaak als jij wilt! We plannen minimaal 1x per jaar een gesprek in om de jaarcijfers te bespreken. En we hebben tussendoor vaker contact bij het opstellen van je BTW aangiften en jaarcijfers. Heb jij vragen? Dan kan je ons altijd bellen of mailen.
Werk jullie alleen voor bedrijven in Almere?
Nee hoor, hoewel we in Almere gevestigd zijn, richten we ons op ondernemers binnen 50 km rond Almere. Deze afstand is nog prima te rijden als je ons 1x per jaar persoonlijk wil spreken voor bijvoorbeeld het doornemen van de jaarcijfers. Voor de reguliere contactmomenten tussendoor (zoals bij de BTW aangiftes, etc) gebruiken we onze digitale tools, zoals ons boekhoudpakket dat in de cloud werkt, video bellen en onze slimme bonnetjes en facturen APP. Het is hierdoor niet meer nodig om elkaar vaak fysiek te zien of om dozen met bonnetjes af te leveren.